Reparatieverzoek

Er zijn twee soorten reparatieverzoeken: regulier of spoedeisend.

Regulier verzoek
Reguliere reparatieverzoeken gaan over de dagelijkse, niet spoedeisende reparaties. Denk aan een kleine lekkage of een kapot raam. U meldt deze reparaties 24 uur per dag, 7 dagen per week, in vijf eenvoudige stappen rechtstreek bij onze huisaannemer Coen Hagedoorn via het online reparatieverzoek U kunt dan gelijk een afspraak inplannen om de reparatie te verhelpen op een dag en tijdstip welke u het beste uitkomt. Let op: de applicatie wordt op dit moment niet ondersteund door Internet Explorer.

U mag uw verzoek op werkdagen tussen 08.00 en 10.00 uur ook telefonisch doorgeven via telefoonnummer (035) 548 50 50, keuze 1.

Spoedeisende reparatieverzoeken
Spoedeisende reparatieverzoeken, zoals een grote lekkage of een liftstoring, geeft u direct door aannemer Coen Hagedoorn. Hiervoor gebruikt u dus niet het online reparatieverzoek. U belt Coen Hagedoorn op (088) 880 80 59 (ook 's avonds /'s nachts, in het weekend en op feestdagen).

Rechtstreeks melden
Een aantal reparaties en een melding meldt u direct bij het uitvoerende bedrijf. Voor de bedrijven met wie wij samenwerken, hebben wij duidelijke regels opgesteld.

Storingen of problemen met de cv
(24 uur per dag bereikbaar)
Paans Installatiebedrijven
(030) 261 01 11

Glasschade
(24 uur per dag, alleen voor leden van het glasfonds)
Samenwerking Glasverzekering
(0800) 02 26100 (gratis)

Verstoppingen
(24 uur per dag, alleen voor leden van het ontstoppingsfonds)
Teeuwissen Rioolreiniging Huizen BV
(035) 525 23 19

'Mijn klacht over een gesprongen waterleiding is snel opgepakt .'