A A A   |  
Home  |   Veel gestelde vragen  |   Nieuws uitgelicht  |   Disclaimer & Cookies  |   Sitemap   |   Print
Zoeken
Home > Nieuws uitgelicht > Imago-onderzoek Eemland Wonen

Imago-onderzoek Eemland Wonen

Vanaf maandag 11 februari start onder de huurders van Eemland Wonen en onder de overige bewoners van Baarn een groot imago-onderzoek van Eemland Wonen.

Als maatschappelijke organisatie is het belangrijk om te weten hoe onze huurders en overige inwoners van Baarn over Eemland Wonen denken. Deze informatie helpt om met een andere blik naar de eigen organisatie te kijken en te zien waar we dingen kunnen veranderen en verbeteren.

Het belangrijkste deel van het onderzoek bestaat uit telefonische enquêtes. Deze starten maandag 11 februari. Om de anonimiteit van de antwoorden te garanderen voert Eemland Wonen het imago-onderzoek niet zelf uit. Het onderzoek is uitbesteed aan de samenwerkende bureaus BMC uit Amersfoort en USP Marketing Consultancy uit Rotterdam. De huurders en inwoners van Baarn die mogelijk benaderd worden voor de telefonische enquête zijn met een brief door Eemland Wonen op de hoogte gesteld. De heer Van der Velden geeft te kennen dat zelfs het bepalen van de kandidaten in de steekproef is uitbesteed aan het onderzoeksbureau. Om een goede respons te behalen hebben meer huurders en inwoners een brief ontvangen dan daadwerkelijk gebeld gaan worden.

Onder de deelnemers aan het onderzoek verloot Eemland Wonen een VVV-bon van € 250,-. Eemland Wonen hoopt met het verloten van de VVV-bon de bereidheid om medewerking te verlenen aan het onderzoek te vergroten. Door medewerking te verlenen kunnen deelnemers echter vooral een bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de diensten van Eemland Wonen.

De uitkomsten van het onderzoek worden naar verwachting in april op deze website en in de krant gepubliceerd.


Aan tekst en afbeelding(en) zijn geen rechten te ontlenen.



Webbureau Den Haag AVEQ interactieve media