A A A   |  
Home  |   Veel gestelde vragen  |   Nieuws uitgelicht  |   Disclaimer & Cookies  |   Sitemap   |   Print
Zoeken
Home > Ik ben huurder > Reparatie & Onderhoud > Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Voor het melden van uw reparatieverzoek kunt u ons bellen maar u kunt ook gebruik maken van ons digitale meldingsformulier.

Controleert u wel eerst of uw verzoek bij ons wel op de juiste plaats is.
Voor een aantal reparaties en storingen kunt u direct met het uitvoerende bedrijf bellen. Dat gaat sneller dan dat u eerst contact met Eemland Wonen opneemt. Zie de pagina Servicenummers.

Telefonische melding

U kunt uw reparatieverzoek op werkdagen van 08.00 tot 10.00 uur telefonisch aan ons melden via telefoonnummer (035) 548 50 54.

Digitaal melden

Door onderstaand formulier in te vullen en te versturen kunt u uw reparatieverzoek 24 uur per dag aan ons kenbaar maken. Gebruikt u dit formulier niet voor spoedeisende reparatieverzoeken want uw verzoek wordt pas de eerstvolgende werkdag na uw melding door Eemland Wonen in behandeling genomen.

Bereikbaarheid
Voordat Eemland Wonen de reparatie komt uitvoeren, wordt er eerst telefonisch een afspraak met u gemaakt. Wilt u daarom hieronder aangeven waar u overdag bereikbaar bent.


Aan tekst en afbeelding(en) zijn geen rechten te ontlenen.



Webbureau Den Haag AVEQ interactieve media